Na początku tego roku innogy Polska uruchomił testy usługi w pełni elektrycznego car sharingu w Warszawie. W trakcie testów blisko 1,6 tys. osób zarejestrowało się w aplikacji związanej z usługą elektrycznego car sharingu innogy Polska w Warszawie, a samochody wynajęto ponad tysiąc razy. W fazie testów po Warszawie uczestniczyło 8 aut. Przy ogłoszeniu testów zapowiadano, że udział w nim wezmą auta elektryczne marek BMW, Hyundai, Renault i Nissan.
Później innogy Polska nawiązało współpracę z ING Bankiem Śląskim w ramach testów usługi innogy e-Car Sharing w Warszawie. Bank otrzymał w ramach testów dwa samochody na wyłączność. W planach obie instytucje miały kolejne wspólne działania z zakresu elektromobilności.
W lipcu podano, że innogy Polska, kontynuując współpracę z partnerem biznesowym - ING Bankiem Śląskim - uruchomiła 10 punktów ładowania samochodów elektrycznych (tj. 5 stacji) w Centrum Handlowym Janki. Na początku II półrocza innogy podawało, że zarządza w stolicy siecią 11 ogólnodostępnych stacji ładowania.
Największymi firmami należącymi do Innogy w Polsce są Innogy Polska odpowiedzialna za wsparcie rozwoju koncernu w Polsce, sprzedająca energię ok. 1 mln klientów oraz firma Innogy Stoen Operator, zarządzająca warszawską siecią elektroenergetyczną.
Sebastian Gawłowski