Interia oferowała 1.000.000 akcji serii F. W transzy instytucjonalnej było oferowanych 750.000 akcji, a w transzy indywidualnej 250.000 akcji.
Interia planowała, że w 2005 i 2006 roku wyda na inwestycje od 7,5 mln zł do 10 mln zł.
Spółka pieniądze z emisji zamierzała wykorzystać na wprowadzanie nowatorskich usług internetowych. Na platformę dystrybucji treści multimedialnych chciała wydać 3,9-5,4 mln zł, na platformę komunikacyjną 1,9 mln zł oraz na inwestycje w infrastrukturę portalu w celu rozbudowy serwisów dla użytkowników szerokopasmowego dostępu do internetu 1,7-2,7 mln zł.
Zapisy na akcje nowej emisji Interii w transzy inwestorów indywidualnych trwały do 10 do 15 marca, a w transzy instytucjonalnej od 14 do 15 marca. Cena emisyjna akcji serii F Interii wynosiła 10 zł.
Na zamknięciu czwartkowych notowań kurs Interii wyniósł 9,70 zł po spadku o 3 proc.