Firma marketingowo-technologiczna K2 Internet złożyła prospekt emisyjny do Komisji Nadzoru Finansowego. Debiut spółki na warszawskiej giełdzie spodziewany jest na przełomie trzeciego i czwartego kwartału.
"Dzisiaj złożyliśmy prospekt do Komisji Nadzoru Finansowego. Trudno dokładnie przewidzieć, kiedy zadebiutujemy na GPW. Myślę, że równie dobrze mogłoby być to w sierpniu, jak w październiku", mówi prezes K2 Internet Janusz Żebrowski.
Spółka na razie nie ujawnia wartości środków, jakie chce pozyskać z emisji, ani celów emisyjnych. Nie wykluczone, że oprócz rozwoju organicznego spółka będzie chciała przejmować inne podmioty.
K2 Internet jest innowacyjną firmą marketingowo-technologiczną świadczącą wyspecjalizowane usługi w zakresie wykorzystywania nowych mediów oraz technologii w biznesie.
Największym akcjonariuszem K2 Internet jest BMP AG, który posiada 42,6 proc. akcji, 29,1 proc. akcji należy do przewodniczącego rady nadzorczej Michała Lacha, a 12 proc. do prezesa spółki. Pozostałą część akcjonariatu stanowią pracownicy firmy.
W 2006 roku K2 Internet miało 1,13 mln zł skonsolidowanego zysku netto, 1,5 mln zł zysku operacyjnego i 15,3 mln zł przychodów, rok wcześniej 0,61 mln zł zysku netto, 1 mln zł zysku operacyjnego i 11,75 mln zł przychodów.
Oferującym akcje K2 Internet będzie DM Penetrator.