W sześcioosobowym składzie zarządu spółki P4 zachodzą poważne zmiany. Dwóch dyrektorów odejdzie z końcem października, a trzeci pod koniec stycznia. Są to odpowiednio: Hans Cronberg i Bartosz Dobrzyński oraz Jacek Niewęgłowski.
Na nazwiska następców nie trzeba było długo czekać. "Spółka ogłasza również, że następców ww. panów zdecydowano powołać poprzez awansowanie doświadczonych dyrektorów, którzy znacząco przyłożyli się do osiągniętego przez Play sukcesu, a zakresy odpowiedzialności zostały inaczej rozłożone w ramach zespołu zarządzającego firmą" - czytamy w komunikacie.
Czytaj więcej:href="https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/play-najwieksze-spadki-gieldowe-gpw-gielda,52,0,2417972.html">Prawie 5 mld zł wyparowało z Play
Bartosza Dobrzyńskiego odpowiedzialnego za marketing zastąpi Michał Sobolewski. Z informacji P4 wynika, że posiada ponad 20 lat doświadczenia w marketingu dla sektorów: telekomunikacyjnego, bankowego i ubezpieczeniowego. Do Play dołączył w 2009 roku i był odpowiedzialny za marketing konsumenckiej oferty produktowej.
Hansa Axela Cronberga odpowiedzialnego za kwestie techniczne zastąpi Michał Ziółkowski. "Michał pracuje w sektorze telekomunikacyjnym od 20 lat, z tego w Play od powstania firmy. Od marca 2017 roku jest odpowiedzialny za najszybszą rozbudowę sieci w historii polskiej telekomunikacji" - podkreśla P4.
Jacka Niewęgłowskiego, a więc człowieka od strategii, zastąpi Wojciech Danieluk. Oficjalnie zajmie stanowisko dyrektora do spraw IT i transformacji. Spółka podkreśla, że podobnie jak inni nominowani, ma ponad 20-letnie doświadczenie w pracy dla sektora telekomunikacyjnego. Do Play przeszedł w 2008 roku z firmy Ericsson.
- Chciałbym podziękować Hansowi, Bartkowi i Jackowi za ich wkład w sukces Play, a jednocześnie mam przyjemność powitać doświadczonych graczy i powitać ich w naszym zarządzie. Play to prawdziwa kuźnia talentów, a promowanie ludzi z firmy zawsze było częścią kultury Play - komentuje Jean Marc Harion, prezes P4.
Na koniec 2017 roku z usług Play korzystało 15,2 mln klientów, co stanowiło wtedy prawie 29 proc. udziału w całym polskim rynku. Obecnie dysponuje siecią ponad 6 tys. własnych stacji bazowych w całej Polsce.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl