Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Kanały Grupy TVN zwiększyły oglądalność w styczniu

0
Podziel się:

Kanały telewizyjne Grupy TVN zwiększyły swój łączny, całodobowy udział w rynku do 20,7 proc. z 20,3 proc. w styczniu 2007 roku.

Kanały Grupy TVN zwiększyły oglądalność w styczniu
(PAP/Paweł Kula)

Kanały telewizyjne Grupy TVN zwiększyły swój łączny, całodobowy udział w rynku do 20,7 proc. z 20,3 proc. w styczniu 2007 roku, a w prime time ogólny udział w rynku wszystkich kanałów telewizyjnych Grupy TVN wzrósł do 23,4 proc. z 23,2 proc. w 2007 roku.

Całodobowy udział w rynku samego kanału TVN spadł do 15,4 proc. z 15,6 proc. w styczniu 2007 roku. Natomiast w prime time udział kanału TVN spadł do 19,0 proc. z 19,2 proc. w styczniu 2007 roku.

W styczniu 2008 roku TVN 24 zwiększył swój ogólny całodobowy udział w rynku do 2,7 proc. z 2,6 proc. w styczniu roku 2007, zaś w prime time udział TVN 24 nie zmieniły się i był na poziomie 1,9 proc.

W grupie docelowej (25+, miasta 100.000+, przychody pow. średniej) całodobowy udział TVN 24 spadł w styczniu 2008 roku do 5,0 proc. z 5,5 proc. w styczniu 2007 roku.

W styczniu 2008 roku TVN był nadal drugim po TVP1 najchętniej oglądanym w prime time kanałem telewizyjnym.

Natomiast pod względem oglądalności udział TVN w tzw. grupie komercyjnej 16-49 lat w styczniu 2008 roku spadł do 15,33 proc. z 16,61 proc. Stacja utrzymała czwartą pozycję za TVP1, Polsatem i TVP2 - wynika z raportu TNS OBOP przygotowanego dla Wirtulanemedia.pl.

Liderem rynku telewizyjnego pod względem oglądalności w styczniu 2008 roku była TVP1, która zanotowała wzrost udziału w rynku do 21,97 proc. z 21,76 proc.

Druga w rankingu Telewizja Polsat zwiększyła udział do 19,15
proc. z 18,74 proc. Trzecie miejsce miała telewizja TVP2, której oglądalność wyniosła 15,91 proc. wobec 18,52 proc. w styczniu 2007 roku. W styczniu 2007 roku na ósme miejsce z siódmego spadł TVN24, którego udział spadł do 1,54 proc. z 1,88 proc.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)