Kino Polska TV zakłada, że kanał Zoom TV ruszy pod koniec bieżącego roku, poinformował prezes Bogusław Kisielewski. Spółka liczy, że po uruchomieniu nowego kanału grupa awansuje docelowo na co najmniej 6. miejsce w oglądalności wśród telewizyjnych grup mediowych w Polsce z 8. pozycji, którą zajmuje obecnie.
- Myślę, że Zoom TV pod koniec tego roku pojawi się w polskich domach - powiedział Kisielewski podczas konferencji na 5-lecie obecności spółki na GPW. Według jego słów ma to być "kanał blisko ludzi", z newsami krajowymi i lokalnymi, programami edukacyjnymi i lifestyle, rozrywką, filmami i serialami, a także animacjami.
- Chcemy nim dotrzeć do kobiet i osób spędzających czas w domu w czasie dnia - wskazał prezes Kino Polska.
- Mamy 8. pozycję wśród grup mediowych w Polsce z 1,78 proc. udziału. Po uruchomieniu Zoom TV może to być 6. miejsce lub nawet wyżej - powiedział również Kisielewski. Sztandarowy kanał grupy - Kino Polska - ma zasięg techniczny 8,3 mln abonentów.
Notowania akcji Kino Polska w tym roku src="http://www.money.pl/u/money_chart/graphchart_ns.php?ds=1451602800&de=1466695800&sdx=0&i=&ty=1&ug=1&s%5B0%5D=KPL&colors%5B0%5D=%230082ff&fg=1&w=605&h=284&cm=0&lp=1"/>
Kino Polska TV S.A. to grupa medialna, której głównymi gałęziami biznesowymi są: emisja i produkcja kanałów telewizyjnych, dystrybucja, działalność wydawnicza, produkcja filmowa, rekonstrukcja i archiwizacja dzieł polskiej kinematografii oraz internet. Akcje spółki są notowane na GPW od kwietnia 2011 roku.