Oferta konsorcjum Porr Polska Infrastructure i Unibep, warta 404,47 mln zł brutto, została uznana za najkorzystniejszą w przetargu na rozbudowę drogi krajowej nr 8 do parametrów drogi ekspresowej na odcinku węzeł Poręba (bez węzła) - obwodnica Ostrowi Mazowieckiej, o długości ok. 16,1 km, podała Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA).
GDDKiA nie odrzuciła żadnego oferenta.
Wcześniej wszyscy potencjalni wykonawcy zadeklarowali jednakowe pozacenowe kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty - 22 miesiące na wykonanie prac i 10 lat gwarancji.
Druga najtańsza oferta należała do konsorcjum Trakcja PRKiI, Comsa i Intop Warszawa (418 mln zł), a trzecia - do konsorcjum spółek Aldesy (422,5 mln zł). Ofertę złożył też m.in. Budimex (427,19 mln zł) i Mirbud (w konsorcjum z PBDiM Kobylarnia, na 464,14 mln zł). Zamawiający przeznaczał na wykonanie zadania 570,9 mln zł brutto.