Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Kool2Play chce wydać 8 gier w 2 lata i zadebiutować na New Connect w 2019

0
Podziel się:

Warszawa, 04.12.2018 (ISBnews) - Kool2Play chce wydać 8 gier w ciągu dwóch lat i zadebiutować na rynku New Connect w 2019 roku, podała spółka.

Kool2Play chce wydać 8 gier w 2 lata i zadebiutować na New Connect w 2019

,,Twórcy popularnych gier iHUGU, Nice Slice czy Clock Simulator pozyskują inwestora i podkręcają tempo. Spółka wyda 8 gier w ciągu zaledwie 2 lat; wśród nich znajdą się produkcje o skali znacznie większej, niż dotychczas. Przedstawiciele spółki potwierdzają również plan wejścia na New Connect w 2019 r." - czytamy w komunikacie.

Kool2Play podpisała z Midven umowę inwestycyjną, na mocy której warszawski developer pozyska środki potrzebne do wydania kolejnych gier, znacznie większych niż dotychczasowe produkcje, oraz do wejścia na alternatywny rynek obrotu akcji NewConnect, wskazano w informacji.

Kool2Play to producent gier z siedzibą w Warszawie, istniejący od 2014 roku i mający w swoim portfolio już 8 gier wydanych na platformy takie jak PC, iOS, tvOS, Android oraz VR. Obecnie studio prowadzi prace nad dwiema, znacznie większymi, grami: ,,Uragun" (PC, konsole), której premiera odbędzie się w II połowie 2019 roku oraz ,,City of Minds", z premierą planowaną na 2020 r. Równolegle z tworzeniem dwóch flagowych produktów, studio Kool2Play zapowiedziało, iż w pierwszej połowie 2019 roku wyda 6 gier przeznaczonych na konsolę Nintendo Switch, wskazano również.

Poza produkcją gier, Kool2Play poprzez spółkę zależną Kool Things realizuje specjalistyczne usługi z zakresu międzynarodowej promocji dla największych światowych wydawców gier oraz producentów sprzętu dla graczy. Kool Things to najstarsza i najbardziej doświadczona polska agencja marketingowa wyspecjalizowana w grach. Jej założycielem również jest Marcin Marzęcki, zasiadający wcześniej w zarządzie CD Projekt RED (seria ,,Wiedźmin") i pełniący tam funkcję dyrektora marketingu. Firma ma na swoim koncie projekty gamingowe zrealizowane między innymi dla Activision-Blizzard, Razer, Riot Games, Wargaming.net, CD Projekt RED, InnoGames, Daybreak Games, PayPal i Koei Tecmo, wymieniono w informacji.

,,Grupa kapitałowa Kool2Play to unikalna firma z sektora gier. Z jednej strony mamy spółkę Kool2Play, która produkuje gry. Z drugiej Kool Things z ogromnym, prawdopodobnie największym w Polsce, doświadczeniem w międzynarodowej promocji w branży gier. To połączenie, to prawdziwy dynamit - obie te spółki świetnie uzupełniają swój know-how i potencjał rozwoju. Grupa kapitałowa Kool2Play już w chwili obecnej generuje przychody i zyski. Wierzymy, że Midven dzięki swojemu finansowemu know-how przyczyni się znacząco do zwiększenia skali naszych działań" - powiedział prezes Kool2Play Marcin Marzęcki, cytowany w komunikacie.

,,Konsekwentnie realizujemy strategie rozwoju grupy kapitałowej w oparciu o nabywanie udziałów w spółkach związanych z segmentem gier internetowych. W przypadku Kool2Play liczymy dodatkowo na powtarzalność naszych inwestycji i zwiększenie wartości spółki dzięki debiutowi na rynku kapitałowym"- powiedział prezes Midven Andrzej Zając, cytowany w komunikacie.

Kool2Play sp. z o.o. to niezależny producent i wydawca gier. Firma dotychczas wydała 8 gier: Messy Bird, Clock Simulator, Hyperide, Hyperide VR, Estiman, iHUGu, Nice Slice oraz Dungeons And Aliens. Cztery z nich zostały wyróżnione przez największe platformy dystrybucji elektronicznej - Apple, Google i Steam. Począwszy od 2018 roku, spółka koncentruje się na tworzeniu większych gier - Uragun oraz City of Minds. Główne platformy to PC i konsole Xbox, PlayStation oraz Nintendo Switch.

Kool Things sp. z o.o. sp.k. to pierwsza w Polsce i najbardziej doświadczona agencja specjalizująca się w promocji gier oraz powiązanych z nimi technologii. Swoją działalność rozpoczęła w 2010 roku w Europie Centralnej i krajach CIS, a po kilku latach przekształciła się w firmę świadczącą kompleksowe usługi z zakresu promocji gier o zasięgu globalnym. Firma zrealizowała kilkaset kampanii promocyjnych dla kilkudziesięciu klientów - zarówno dla największych światowych marek, jak i dla ambitnych, debiutujących deweloperów.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)