,,Rok zaczął się dobrze, są transakcje w których uczestniczymy, spodziewamy się dużo większej liczby portfeli na sprzedaż. Jednocześnie ruszamy z wiosenną kampanią reklamową z rodzaju ,Call to Action'. Segmenty klientów, do których ją adresujemy pokrywają do 90% profili w naszej bazie. Spodziewamy się ( jest uwzględnione to w planach na 2018) w dziesiątkach tysięcy nowych ugód dzięki kampanii" - powiedział Krupa na spotkaniu z dziennikarzami.
Wskazał, że wszystkie działania podjęte na bazie dzięki kampanii będą widoczne.
,,Mamy oczywiście biznesplan kampanii i narzędzia jej zmierzenia. Do tej pory per saldo nasze kampanie były rentowne" - dodał szef spółki.
Według jego słów, koszt kampanii to kilka milionów zł, dotarcie na bazie może sięgnąć do 40%.
,,Za granicą robiliśmy kampanie w Rumunii i Czechach i były skuteczne. We Włoszech mamy wciąż za małą skalę i budujemy rozpoznawalność. W tym kraju portfele poszły nam gorzej gotówkowo od prognoz i analizy stwierdziły konieczność spisania wartości części portfeli. Teraz juz poprawiamy tam jakość operacji. Ogólnie, aktywa gotówkowo pracują lepiej niż się spodziewaliśmy" - stwierdził Krupa.
Kruk S.A. jest największą firmą zarządzającą wierzytelnościami w Polsce. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2011 r.