MyPhone z grupy TelForceOne podpisała umowę z fabryką Lenovo Mobile Communication Technology Ltd dotyczącą przygotowywania i dostarczania aparatów GSM pod własną marką myPhone, poinformowało TelForceOne w komunikacie w czwartek.
_ Fabryka Lenovo posiadająca duże moce produkcyjne pozwoli nam także bezpiecznie skalować wielkość dostaw na rynki Europy Środkowo-Wschodniej, gdzie spotykamy się ze stale rosnącym popytem na nasze aparaty i zaopatrujemy kolejnych operatorów GSM w Czechach, Słowacji, Słowenii, Litwie, Łotwie, Estonii _ - powiedział członek zarządu MyPhone Radosław Trzeba cytowany w komunikacie.
Strony umowy przewidują, że mogą w przyszłości rozszerzyć zakres współpracy. Przygotowanie aparatów będzie się odbywało na podstawie dedykowanych projektów przygotowanych przez spółkę myPhone.
W 2009 roku grupa TelForceOne sprzedała 113 tys. sztuk aparatów myPhone, wprowadzając na rynek 14 modeli, osiągając dzięki temu 8 procentowy udział w polskim rynku open-market. W pierwszym półroczu 2010 roku spółka wprowadziła na rynek kolejne 8 modeli aparatów.
_ Na przełomie trzeciego i czwartego kwartału zapowiadana jest premiera pierwszego na polskim rynku aparatu obsługującego dwie karty SIM z systemem operacyjnym Android _ - czytamy dalej.
TelForceOne miało 1,02 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2010 roku wobec 0,24 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 23,57 mln zł wobec 27,69 mln zł rok wcześniej.