Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Libet złożył prospekt do KNF, debiut w pierwszym półroczu?

0
Podziel się:

Producent kostki brukowej i innych betonowych materiałów nawierzchniowych, spółka Libet, złożyła prospekt emisyjny w Komisji Nadzoru Finansowego i chce zadebiutować na GPW w pierwszym półroczu.

Libet złożył prospekt do KNF, debiut w pierwszym półroczu?
(dscott/iStockphoto)

Producent kostki brukowej i innych betonowych materiałów nawierzchniowych, spółka Libet, złożyła prospekt emisyjny w Komisji Nadzoru Finansowego i chce zadebiutować na GPW w pierwszym półroczu.

_ Wstępny harmonogram zakłada debiut na warszawskiej giełdzie w pierwszym półroczu 2011 roku _ – czytamy w komunikacie. Oferującym akcje w procesie upublicznienia jest Ipopema Securities.

_ - Jestem przekonany, że doświadczenie i potencjał naszej grupy będą stanowić atrakcyjną propozycję dla inwestorów giełdowych. Dzięki naszemu inwestorowi finansowemu jesteśmy bardzo dobrze przygotowani do obowiązków oraz wyzwań jakie niesie ze sobą status spółki giełdowej. Wierzę, że inwestorzy docenią nasze perspektywy rozwoju oraz strategię nastawioną na budowanie wartości firmy dla akcjonariuszy _ – powiedział prezes spółki Robert Napierała.

Obecnie jedynym akcjonariuszem Libet jest spółka IAB Financing S.a.r.l. z siedzibą w Luksemburgu, pośrednio kontrolowana przez spółkę prawa angielskiego Innova/4 L.P.

Libet to wiodący na polskim rynku producent kostki brukowej i innych betonowych materiałów nawierzchniowych. Spółka jest liderem polskiego rynku w segmencie kostki brukowej premium, z udziałem wynoszącym 30%, oraz drugim graczem na rynku kostki brukowej ogółem, z udziałem w rynku na poziomie ok. 21% (dane za 2010 rok).

Spółka prowadzi produkcję w 14 zakładach produkcyjnych na 24 liniach produkcyjnych. Łączne moce produkcyjne wszystkich ww. zakładów wynoszą ok. 14 mln m2 w skali roku (w przeliczeniu na kostkę standardową). Zakłady produkcyjne Spółki zlokalizowane są w regionach o największym popycie na kostkę brukową.

Libet posiada również stabilną i zdywersyfikowaną sieć dystrybucji opartą przede wszystkim o największą w Polsce sieć Autoryzowanych Punktów Sprzedaży wśród producentów wibroprasowanych wyrobów betonowych, Spółka prowadzi także sprzedaż bezpośrednią skierowaną do firm zajmujących się budownictwem drogowym oraz do hurtowni i firm ogólnobudowlanych.

W 2009 roku spółka osiągnęła przychody ze sprzedaży w wysokości 232,7 mln zł oraz zysk netto wynoszący 15,9 mln złotych.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)