W trzech kwartałach 2015 roku wszystkie centra outlet Factory, którymi zarządza Neinver, odwiedziło 12,4 mln klientów, czyli o 3 mln więcej, aniżeli w ubiegłym roku. Sprzedaż w tym czasie wzrosła o 20%, podała spółka.
"Utrzymanie bardzo dobrych wyników w tym roku, jak i w latach ubiegłych, uważamy za duży sukces. Poprawiliśmy wszystkie wskaźniki, we wszystkich pięciu centrach. Nasza marka cechuje się rozpoznawalnością na poziomie ponad 90%. Intensywnie prowadzone akcje prosprzedażowe i bardzo dobry tenant mix przekładają się bezpośrednio na satysfakcjonujące wyniki" - powiedziała Business Development Marketing Director w Neinver Monika Olejnik-Okuniewska, cytowana w komunikacie.
W centrach Factory swoje salony outletowe otworzyły ostatnio kolejne znane marki, jak: Calvin Klein Jeans, Skechers, Kulig czy Medicine, podkreślono w materiale.
Największy wzrost liczby klientów zanotowało w tym roku warszawskie Factory Ursus, które w pierwszych dwóch miesiącach po otwarciu rozbudowanego centrum, zanotowało wzrost odwiedzalności o prawie 50%, a sprzedaży proporcjonalnie o 40%. Drugie warszawskie centrum Factory Annopol, otwarte w marcu 2013 roku, również notuje intensywny wzrost sprzedaży i odwiedzalności na poziomie ponad 23%. Bardzo dobre wyniki zanotowały także Factory w Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu, podało Neinver.
Factory, zarządzane przez Grupę Neinver, to sieć centrów wyprzedażowych, gromadzących sklepy popularnych marek polskich i światowych. Zlokalizowane są w największych miastach: Warszawie (Ursus, Annopol), Poznaniu, Wrocławiu i Krakowie.