Warszawa, 25.11.2016 (ISBnews/ISBhandel) - Sieć sklepów Lidl planuje utrzymać dotychczasowe tempo rozwoju w 2017 r., poinformowała ISBhandel PR manager Lidl Polska Aleksandra Robaszkiewicz.
"W grudniu otworzymy jeszcze kilka sklepów, podobnie jak w latach ubiegłych utrzymujemy tempo ekspansji organicznej. Jesteśmy obecni we wszystkich województwach w Polsce, zależy nam na dotarciu do jak najszerszego grona odbiorców" - poinformowała ISBhandel Robaszkiewicz.
Lidl Polska to obecnie 608 dyskontów, 8 otwarć odbyło się 23 listopada br., 600-tną placówkę sieć otworzyła w październiku.
"Placówki otwieramy w większych miejscowościach, ale także i w tych nie spełniających naszych założeń ekspansyjnych ze względu na wielkość miejscowości, gdy jest wyraźne zapotrzebowanie na naszą ofertę. Takim przykładem jest miejscowość Kąty Wrocławskie pod Wrocławiem, z 3,5 tys. mieszkańców, którzy wystosowali do nas petycję w sprawie wybudowania marketu. Szukamy obecnie najbliższej możliwej lokalizacji" - powiedziała Robaszkiewicz.
Aktualnie ponad 70% asortymentu dostępnego w Lidlu pochodzi od polskich producentów. Robaszkiewicz w rozmowie z ISBhandel podkreśliła, że co roku podpisywane są umowy z nowymi polskimi spółkami, w przyszłym roku sieć także planuje powiększyć liczbę rodzimych dostawców.
Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w Europie istnieje około 10 000 sklepów tej marki.
Maja Święcka