Skonsolidowane przychody ze sprzedaży spółki odzieżowej Redan wzrosły w lipcu o prawie 3% licząc rok do roku do 19,3 mln zł.
Poziom sprzedaży marki Top Secret wzrósł o 8%, sprzedaż sieci Troll spadła o 2%, a sieć dyskontowa Textilmarket odnotowała wzrost o 31 %.
Narastająco, wielkość przychodów ze sprzedaży do lipca 2007 wyniosła 139,4 mln zł. i była o 1,5% wyższa w porównaniu do ub. roku.
"Skumulowana wartość sprzedaży marki Top Secret wzrosła o ponad 2%, marka Troll zanotowała spadek o 2%, natomiast sieć dyskontowa Textilmarket wzrost o prawie 24% w porównaniu z tym samym okresem roku poprzedniego"- podała spółka w komunikacie.
Spółka Redan miała 1,73 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w II kw. 2007 roku wobec 0,71 mln zł straty rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 67,64 mln zł wobec 68,54 mln zł rok wcześniej.
_ Zysk operacyjny na poziomie grupy wyniósł 1,65 mln zł wobec 4,21 mln zł zysku rok wcześniej. _Narastająco w I-II kw. 2007 roku grupa miała 3,38 mln zł straty wobec 7,01 mln zł straty rok wcześniej przy obrotach odpowiednio 120,10 mln zł wobec 118,50 mln zł.
W ujęciu jednostkowym, narastająco w I-II kw. 2007 roku spółka miała 2,03 mln zł straty netto wobec 1,32 mln zł straty rok wcześniej.