Zysk operacyjny wyniósł 17,62 mln zł wobec 13,74 mln zł zysku rok wcześniej.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 25,51 mln zł w II kw. 2018 r. wobec 21,58 mln zł rok wcześniej.
"W pierwszych trzech miesiącach roku obrotowego 2018/19, Grupa LiveChat Software wypracowała 25,5 mln zł przychodów. Zysk EBITDA wyniósł 18,4 mln zł, zysk operacyjny 17,6 mln zł, a zysk netto 14,2 mln zł. Przepływy pieniężne netto z działalności operacyjnej wyniosły 14,5 mln zł. W okresie od 1 kwietnia do 30 czerwca 2018 r. w porównaniu z analogicznym okresem 2017/18 r. obr. przychody Grupy wzrosły o 18%. W tym samym czasie wzrosła także rentowność na wszystkich poziomach - zysk EBITDA zwiększył się o 28,6%, a zysk netto o 28,5%" - czytamy w komunikacie.
"W poprzednim kwartale nasze prace skupione były na bieżących działaniach związanych z rozwojem naszych produktów oraz wzrostem liczby ich użytkowników. 1 lipca z produktu LiveChat korzystało o 826 klientów więcej niż na koniec poprzedniego roku finansowego. W minionym czasie intensywnie pracowaliśmy także nad nowymi kanałami pozyskiwania klientów. Efektem tych działań jest między innymi pilotażowe uruchomienie zespołu, zajmującego się sprzedażą, który pozwoli nam rozwinąć te procesy w naszej spółce" - powiedział prezes Mariusz Ciepły, cytowany w materiale.
W ujęciu jednostkowym zysk netto w I kw. 2018/2019 wyniósł 14,19 mln zł wobec 10,99 mln zł zysku rok wcześniej.
Wrocławska firma jest jednym z największych na świecie dostawców oprogramowania typu "live chat dla biznesu". Spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie w kwietniu 2014 r.