LiveChat Software zwiększył liczbę klientów o 443 we wrześniu do łącznie 21 937 przedsiębiorstw, instytucji, urzędów i uczelni z ok. 150 krajów świata, podała spółka. W ciągu roku baza klientów spółki wzrosła o ok. 29,5%.
"LiveChat wspiera już blisko 22 tys. firm, a my pracujemy nad tym, żeby stale rozwijać i ulepszać to rozwiązanie. Dzięki temu utrzymujemy pozycję jednego z liderów globalnego rynku" - powiedział prezes Mariusz Ciepły, cytowany w komunikacie.
Z rozwiązania "LiveChat" spółki korzystają klienci z ok. 150 krajów. Wśród nich są m.in.: Sony Mobile, Stripe, Hulu, BenQ, Orange, Adobe, Pizza Hut, Ryanair, Macy's, PBS, NetApp i wiele innych, urzędy (w tym amerykański Departament Stanu), uczelnie (Stanford University), a nawet kluby sportowe (m.in. Tottenham Hotspur, Vancouver Canucks).
Wrocławska firma jest jednym z największych na świecie dostawców oprogramowania typu "live chat dla biznesu". Spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie w kwietniu 2014 r.