LiveChat Software zwiększył bazę klientów o 453 firmy w marcu do łącznie ponad 14,5 tys., podała spółka.
"Świetny wynik to efekt ciężkiej pracy całego zespołu. Bardzo regularnie wprowadzamy do naszego produktu nowe funkcje i ulepszenia, co przekłada się na jego jakość i to jak jesteśmy postrzegani przez klientów" - powiedział prezes Mariusz Ciepły, cytowany w komunikacie.
Przed rokiem rozwiązanie LiveChat wykorzystywało 10 219 klientów, co oznacza, że ich liczba wzrosła o ponad 42% w ciągu dwunastu miesięcy, podano również.
Rozwiązania polskiej firmy wykorzystują m.in. takie marki jak: Orange, Adobe, Samsung, Pizza Hut, Ryanair, Macy's, PBS, NetApp i wiele innych, urzędy (w tym amerykański Departament Stanu), uczelnie (Stanford University), a nawet kluby sportowe (m.in. Vancouver Canucks).
LiveChat Software to dostawca oprogramowania służącego bezpośredniej komunikacji w internecie pomiędzy odwiedzającym stronę www, a jej właścicielem. Spółka świadczy swoje usługi w modelu Software as a Service (SaaS), co umożliwia instalację jej usługi LiveChat w kilka minut przez osoby nieposiadające doświadczenia programistycznego.
LiveChat Software większość sprzedaży generuje w USA oraz Wielkiej Brytanii. Jest też jednym z globalnych liderów oprogramowania typu live chat. Spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie w kwietniu 2014 r.