Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

LPP ocenia cel wzrostu przychodów o 20% r/r jako bardzo ambitny, ale wykonalny

4
Podziel się:

LPP ocenia, że cel wzrostu sprzedaży o 20% r/r w br. jest bardzo ambitny, choć możliwy do wykonania, poinformował wiceprezes Przemysław Lutkiewicz.

LPP ocenia cel wzrostu przychodów o 20% r/r jako bardzo ambitny, ale wykonalny

"Więcej [niż 20%] - nie. 20%, które padło [wcześniej], to jest bardzo ambitne. Jeśli je osiągniemy, to będziemy bardzo zadowoleni. Ja bardziej widzę 15-20%. Cel jest ambitny, ale wykonalny" - powiedział Lutkiewicz podczas konferencji prasowej.

"Nowe kolekcje, nowe twarze kampanii będą pomagać" - dodał.

W 2017 r. LPP miało 7 029,4 mln zł przychodów, co oznaczało wzrost o 16,8% r/r. Wzrost sprzedaży w sklepach porównywalnych (like-for-like, LFL) wyniósł ok. 10% r/r.

LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i SiNSAY. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(4)
WYRÓŻNIONE
peter
7 lat temu
Proste. W biznesie trzeba sobie stawiać ambitne, realne cele.
bo34
7 lat temu
W tym tempie za kilka lat salony z polską odzieżą będą w całej Europie :D
ilestam
7 lat temu
I bardzo dobrze, wysoko zawieszona poprzeczka generuje dodatkową motywację.
NAJNOWSZE KOMENTARZE (4)
makemoney
7 lat temu
Ostatnimi akcjami promocyjnymi przechodzą sami siebie. Poziom jest wysoki, a gwiazdy światowego formatu zawsze dobrze pracują na popularność marki. Na pewno będzie miało to przełożenie na większy zysk plus kolejne nowe salony zaczną być rentowne.
bo34
7 lat temu
W tym tempie za kilka lat salony z polską odzieżą będą w całej Europie :D
ilestam
7 lat temu
I bardzo dobrze, wysoko zawieszona poprzeczka generuje dodatkową motywację.
peter
7 lat temu
Proste. W biznesie trzeba sobie stawiać ambitne, realne cele.