Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w marcu 2017 roku przez grupę kapitałową LPP wyniosły około 466 mln zł i były wyższe o około 12 proc. r/r - podała spółka.
Jak podaje LPP, wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - marzec 2017 roku wyniosła 1,356 mld zł. Przychody te były wyższe o około 15,5 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku.
Szacunkowa marża brutto na sprzedaży wyniosła około 60 proc. i była wyższa o 8 pkt. proc. w stosunku do marży zrealizowanej w marcu roku poprzedniego.
Przychody LPP ze sprzedaży internetowej w ubiegłym miesiącu wyniosły około 19,3 mln zł i były wyższe o około 63 proc. od sprzedaży zrealizowanej w marcu 2016. Narastająco w okresie styczeń - marzec 2017 roku sprzedaż internetowa wyniosła około 54,3 mln zł i była wyższa o około 98,2 proc. r/r.
Powierzchnia handlowa sklepów na koniec marca 2017 roku wyniosła około 913 tys. mkw. i była większa o około 7 proc. od powierzchni handlowej na koniec marca ubiegłego roku.
LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i SiNSAY. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku. Skonsolidowane przychody LPP ze sprzedaży sięgnęły 6,02 mld zł w 2016 r.
Kurs akcji LPP od początku 2017 roku src="http://www.money.pl/u/money_chart/graphchart_ns.php?ds=1483225200&de=1491231660&sdx=0&i=&ty=1&ug=1&s%5B0%5D=LPP&colors%5B0%5D=%230082ff&fg=1&fr=1&w=600&h=300&cm=0&lp=1&rl=1"/>