M Food chce zakończyć due diligence JGV Bulgaria - bułgarskiego producenta miodu do końca lipca br, podała spółka. Wcześniej planowany termin to koniec I półrocza br.
"Zarząd M Food, iż z powodu trwających procesów związanych z objęciem większościowego pakietu udziałów w ramach podwyższonego kapitału spółki JGV Bulgaria Ltd. wydłużeniu uległ termin finalizacji niniejszej transakcji. W ocenie emitenta nie wpływa to negatywnie na realizację planów strategicznych spółki, a jedynie wydłuża proces, który wg najnowszych szacunków sfinalizowany zostanie do końca lipca 2017 roku, a nie - jak informowano wcześniej - do końca pierwszego półrocza" - czytamy w komunikacie.
Strategia M Food zakłada podwojenie wolumenu sprzedaży miodu do 21 tys. ton w 2021 poprzez wspomniane akwizycje oraz organiczny rozwój geograficzny.
M Food działa na rynku pośrednictwa w krajowym i międzynarodowym handlu miodem. Obraca szerokim zakresem gatunków miodów, miodów pitnych i produktów apikultury. W 2016 r. miała 114,5 mln zł skonsolidowanych przychodów. Spółka jest notowana od 6 lat na NewConnect.