Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Marek Ondrejka złożył wniosek w UOKiK o zgodę na przejęcie EMF

0
Podziel się:
Marek Ondrejka złożył wniosek w UOKiK o zgodę na przejęcie EMF

Marek Ondrejka złożył do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) wniosek w sprawie przejęcia kontroli nad Empik Media & Fashion (EMF), podał Urząd.

Wniosek wpłynął 17 marca, sprawa jest w toku.

"Zgłoszenie koncentracji dotyczy przejęcia przez pana Marka Ondrejkę wspólnej kontroli nad Empik Media & Fashion S.A. (EMF) z siedzibą w Warszawie" - czytamy w komunikacie.

Marek Ondrejka kontroluje grupę spółek prowadzących działalność gospodarczą w zakresie zarządzania hotelami i restauracjami, doradztwa biznesowego, a także zarządzania holdingami i inwestycjami na Słowacji i na Cyprze.

Na początku marca Penta Investments Limited, Bookzz Holdings Limited, EMF Holding 2 B.V., Marek Ondrejka, Krockella Limited, Krockella s.r.o. oraz EMF Holding 4 B.V. wezwali do sprzedaży 25,99 mln akcji Empik Media & Fashion (EMF), stanowiących 24,6% kapitału zakładowego, po 3,49 zł za akcję. Kilka dni temu cena w wezwaniu została podniesiona do 4,35 zł.

Wezwanie ogłoszono w związku z przekroczeniem progu 66% ogólnej liczby głosów na walnym zgromadzeniu. Wcześniej Penta Investments - dotychczasowy 38,2-proc. akcjonariusz Empik Media & Fashion oraz Krockella Limited - firma należąca do słowackiego inwestora finansowego, na podstawie umów nabyły wehikuły inwestycyjne posiadające łącznie 37,2% akcji EM&F, należące uprzednio do podmiotów zależnych Eastbridge S.a.r.l., i aktualnie posiadają łącznie 75,4% akcji EM&F.

Grupa Empik Media & Fashion jest dystrybutorem produktów z kategorii media, rozrywka, lifestyle, artykuły dziecięce, odzież, obuwie, kosmetyki. Grupę tworzą spółki o profilu operacyjno-handlowym oraz Empik Media & Fashion jako spółka holdingowa. Grupa EMF prowadzi działalność w szczególności w Polsce, w Niemczech, w Czechach i na Słowacji oraz w Szwajcarii.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)