Miraculum przewiduje uzyskanie w 2016 r. zysku brutto w wysokości 1,2 mln zł, przy przychodach w na poziomie 42 mln zł, poinformowała spółka.
"Przy sporządzaniu prognozy na rok 2016 zarząd wziął pod uwagę wyniki uzyskiwane przez spółkę w okresie styczeń-lipiec 2016 oraz obecną sytuację finansową spółki i jej potencjalne zmiany" - czytamy w komunikacie.
Zarząd przyjął ponadto, iż do końca roku zmianie nie ulegną w istotny sposób uregulowania prawne, podatkowe i administracyjne związane z prowadzoną przez spółkę działalnością, podano także.
W I półr. Miraculum odnotowało 2,93 mln zł jednostkowej straty netto wobec 0,37 mln zł zysku rok wcześniej. Strata brutto wyniosła 2,34 mln zł wobec 0,24 mln zł zysku rok wcześniej, a przychody ze sprzedaży sięgnęły 17,82 mln zł wobec 14,17 mln zł rok wcześniej.
Działalność Miraculum koncentruje się na opracowywaniu i sprzedaży nowoczesnych preparatów do pielęgnacji skóry, depilacji, a także wyrobów perfumeryjnych i kosmetyków do makijażu. W portfolio spółki znajdują się m.in. marki: Miraculum, Tanita, Pani Walewska, Chopin i Wars. W lutym 2007 r. spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie.