Monnari Trade planuje umocnić swoją pozycję na rynku poprzez akwizycje w branży oraz rozwój nowych marek, poinformował prezes Mirosław Misztal.
"W bieżącym roku będzie kontynuowany rozwój sieci detalicznej w kraju (zwiększenie powierzchni sprzedaży o kolejne 3-4 tys. m2 ) oraz będą podejmowane działania mające na celu zwiększenie efektywności sklepu internetowego. Ważnym elementem usprawnienia procesów logistycznych jest budowa centralnego magazynu, której pierwszy etap jest planowany na bieżący rok" - napisał Misztal w liście do akcjonariuszy i klientów.
Powierzchnia handlowa na koniec marca wyniosła 27 tys. m2 wobec 21,3 tys. m2 rok wcześniej. Na koniec I kw. Grupa Monnari posiadała 147 salonów (w I kw. br. zostały zamknięte dwa salony) wobec 129 salonów rok wcześniej.
Monnari Trade to spółka odzieżowa istniejąca od 2000 r. Na GPW jest notowana od 2006 r. Przychody ze sprzedaży sięgnęły 213,7 mln zł w 2015 r.