"Kolejne zlecenie realizowane dla Ship Repair and Trading GmbH jest dowodem wiarygodności Mostostalu Chojnice, jako solidnego producenta i dostawcę urządzeń do przeładunku materiałów sypkich. Sprawna realizacja poprzednich kontraktów, jakość wykonania, terminowość oraz rzetelność zakładu w Chojnicach kolejny raz została doceniona przez naszego kontrahenta. Dzięki temu prowadzimy obecnie rozmowy z naszym niemieckim partnerem dotyczące wykonania kolejnych sztuk komponentów konstrukcji urządzenia Bargeloader" - powiedział Topolski, cytowany w komunikacie.
W ramach zamówienia dla Ship Repair and Trading GmbH, Mostostal Chojnice wykona trzy sztuki komponentów konstrukcji Bargeloadera.
"Umowa obejmuje zakup materiałów, wytworzenie elementów z wykorzystaniem obróbki mechanicznej, a także zabezpieczenie antykorozyjnie oraz przygotowanie gotowych części maszyny do załadunku na środek transportu morskiego. Ostateczny termin dostawy przewidziany jest na 19 sierpnia 2018 roku" - podano także w komunikacie.
Bargeloader to ładowarka mechaniczna służąca do załadunku jednostek pływających, między innymi barek, wszelkiego rodzaju materiałami sypkimi, zarówno lekkimi, jak i ciężkimi. Urządzenie ma 21 m długości, 3,5 m szerokości i 10 m wysokości. Finalnie maszyna trafi do portu morskiego w południowej Azji.
Ship Repair and Trading GmbH jest międzynarodowym dostawcą usług przemysłowych. Specjalizuje się w realizacji wymagających projektów przemysłowych, dostarczając rozwiązania techniczne m.in. do zakładów produkcyjnych czy stoczni, głównie w krajach Europy Wschodniej i Azji.
Mostostal Chojnice jest czołowym producentem konstrukcji stalowych spawanych i skręcanych z 45-letnią tradycją. Specjalizuje się w wielu dziedzinach tworząc konstrukcje mostowe, budowlane, przemysłowe, offshore, maszyn i urządzeń.
Zamet należy do TDJ SA - polskiej, prywatnej firmy inwestycyjnej, która od ponad 30 lat prowadzi działalność w wielu sektorach gospodarki. Akcje Zametu zadebiutowały na GPW w październiku 2011 r.