Znaki towarowe licencjodawcy zostaną wykorzystane przez spółkę w grze komputerowej "Mythbusers", której premiera planowana jest na koniec 2019 r., podano.
"W ramach podpisanej umowy licencyjnej licencjodawca zobowiązał się do prowadzenia intensywnych, długotrwałych, zakrojonych na szeroką skalę działań marketingowych, obejmujących m.in. reklamy telewizyjne emitowane na kanałach należących do licencjodawcy, obecność gry w programach licencjodawcy, wsparcie wizerunkowe największych gwiazd ('talents') znanych z programów licencjodawcy, promowanie gry na kanałach social media [...], stronach i serwisach internetowych należących do licencjodawcy, akcje PR-owe, kampanie mailingowe, a także wykorzystanie relacji z najważniejszymi dystrybutorami oraz sklepami (np. App Store) w celu zapewnienia licencjobiorcy możliwie najlepszej ekspozycji podczas premiery (tzw. features)" - czytamy w komunikacie.
"Mythbusters" to jeden z najpopularniejszych programów Discovery Channel, emitowany na antenie tej stacji nieprzerwanie od 2003 roku. Program doczekał się 17 sezonów emitowanych w kilkunastu krajach na całym świecie. Jego fabuła opiera się na testowaniu prawdziwości mitów, przesądów, scen z filmów i licznych anegdot za pomocą metod naukowych. Po 2 latach przerwy seria powróci w 2019 w formule "Mythbusters Jr", skierowanej do młodych widzów, wskazano również.
Umowa została zawarta przy udziale PlayWay.
Movie Games S.A. jest polską spółką założoną w 2016 roku przez Aleksego Uchańskiego, od 25 lat związanego z branżą gier komputerowych i Mateusza Wcześniaka, fana gier z doświadczeniem w sektorze finansowym. Inwestorami w spółce są PlayWay - producent i wydawca gier komputerowych notowany na GPW w Warszawie oraz Fundusz Stabilnego Rozwoju. Obecnie spółka zatrudnia kilkadziesiąt osób, które pracują nad ponad dziesięcioma produkcjami. Zespoły deweloperskie działają w biurach w województwach mazowieckim, wielkopolskim, małopolskim i na Śląsku.