Multimedia Polska liczy na przyspieszenie wzrostu biznesu na poziomie EBITDA do co najmniej 7% dzięki usługom dodanym, w tym sprzedaży energii i gazu, poinformował prezes Andrzej Rogowski.
"Ze wzrostów 1-2% w biznesie core przechodzimy na wzrosty 7% plus w 2017 i 2018 roku, włączając nową ofertę na otwartym całym rynku polskim" - powiedział Rogowski podczas konferencji prasowej.
W rozmowie dziennikarzami sprecyzował, że 7-proc. wzrosty dotyczą biznesu na poziomie EBITDA.
"Jeśli chodzi o przychody, to w tym roku nie będziemy dużo odbiegać od 10% wzrostu r/r" - powiedział prezes.
Dodał, że podział przychodów wyniesie ok. 20:80 na rzecz usług dodatkowych, w tym sprzedaży energii i gazu i innych usług, np. ubezpieczeniowych. Obecnie firma ma ok. 40 tys. klientów takich usług.
Możliwe jest także rozszerzenie pakietu usług. "Rozmawiamy o tym z bankami" - powiedział Rogowski.
Grupa Multimedia Polska ogłosiła dziś strategię rozwoju, której celem jest przekształcenie z operatora telekomunikacyjnego w ogólnopolskiego dostawcę zintegrowanych usług dla domu i firm. W ramach nowej strategii, spółka rozpoczyna sprzedaż gazu - to kolejny produkt po internecie LTE, telefonii komórkowej, ubezpieczeniach i energii elektrycznej, który umożliwi rozszerzanie sprzedaży poza własną sieć telekomunikacyjną. Tym samym, z oferty Multimedia mogą już korzystać mieszkańcy oraz MŚP na terenie całego kraju.
Multimedia Polska SA to czołowy ogólnopolski dostawca usług telekomunikacyjnych - telewizji cyfrowej, internetu stacjonarnego i mobilnego, a także telefonii stacjonarnej i mobilnej. Wśród kompleksowych usług dla domu spółka oferuje również: ubezpieczenie mieszkania, wideo monitoring, energię elektryczną oraz gaz. Obligacje spółki są notowane na rynku Catalyst.