Najtańsza okazała się oferta konsorcjum Budimeksu i Ferrovialu za 348,6 mln zł brutto.
Zamawiający na realizację zamówienia zamierzał przeznaczyć 584,6 mln zł brutto - podała GDDKiA. Druga pod względem ceny okazała się oferta Dragadosa za 367,7 mln zł brutto, a trzecia konsorcjum PRI Fart i PRM Mosty-Łódź za 372,7 mln zł. Najdroższa była oferta konsorcjum, którego liderem jest Bunte Polska, które zaproponowało wykonanie przedmiotu zamówienia za 540,8 mln zł brutto.
W minionym tygodniu oferta konsorcjum Budimeksu i Heilit+Woerner za 576,26 mln zł brutto okazała się najtańsza w przetargu na zaprojektowanie i wybudowanie drogi ekspresowej S5 na odcinku Korzeńsko (bez węzła) do węzła Widawa Wrocław, zadanie 1. Budżet zamawiającego to 854,1 mln zł brutto.