"Stały organiczny wzrost zapewni nam stabilność produkcji oraz terminowość realizacji dostaw przy zachowaniu dotychczasowej wysokiej jakości naszych nalewek" - powiedział wiceprezes Nalevka Polska Krzysztof Jarząbek, cytowany w komunikacie.
Priorytetem jest zwiększenie sprzedaży na rynku HoReCa. Od początku roku zdążono już podwoić liczbę współpracujących z firmą restauracji. Do grudnia zarząd liczy na potrojenie tej liczby. Rośnie też wolumen sprzedaży na rynku biznesowym. W tym roku uruchomiono kilka projektów brandingowych, takich jak etykieta i pudełko z logiem klienta, podano również.
"Obserwujemy wzrost zainteresowania taką formą promocji wśród dużych firm i koncernów. Chcemy wykorzystać ten trend. Liczymy, że bogactwo smaków i aromatów nalewek będzie dodatkową zachętą do skorzystania z naszych usług" - dodał dyrektor zarządzający Adam Zniszczyński.
Przyszły rok może okazać się przełomowy pod względem zatrudnienia, podano. Plany właścicielskie wymagają znacznego poszerzenia załogi przedsiębiorstwa.
"Rozwój oferty to jeden z elementów budowania naszej przewagi konkurencyjnej. Strategia firmy zakłada rozpoczęcie działalności w każdym mieście wojewódzkim, na początek przynajmniej w jednej restauracji i jednym sklepie. Możliwe jest również zwiększenie asortymentu poprzez wprowadzenie różnej pojemności butelek, np. 200 ml i 700 ml" - dodał Zniszczyński.
Nalevka Polska to firma z siedzibą w Lublinie działająca na rynku od 2016 roku, zajmująca się produkcją ręcznie wytwarzanych, naturalnych nalewek marki SEN. Społka działa w segmencie sklepów detalicznych oraz sektora HoReCa.