Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Nepentes rozpoczyna sprzedaż nowych produktów

0
Podziel się:

Nepentes podpisał z brytyjskim Combe International Limited umowę na wyłączną dystrybucję na terenie Polski linii preparatów do higieny intymnej.

Nepentes rozpoczyna sprzedaż nowych produktów
(Amaxim/Dreamstime)

Nepentes podpisał z brytyjskim Combe International Limited umowę na wyłączną dystrybucję na terenie Polski linii preparatów do higieny intymnej. Minimalna wartość zamówień polskiej firmy przez pierwsze 14 miesięcy to 415.500 euro.

Umowa obowiązuje od 1 marca 2009 roku, ale dla określenia celów sprzedażowych za pierwszy rok obowiązywania umowy przyjęto okres od 1 listopada 2009 do 31 października 2010. Umowa została zawarta na 5 lat z możliwością przedłużenia o kolejne 3 lata.

_ - Preparaty do higieny intymnej będą nowym segmentem w portfolio produktów oferowanych przez Nepentes. Pozycja rynkowa Nepentes zostanie wzmocniona wejściem w nową kategorię terapeutyczną. Udowodniliśmy wysoką skuteczność we wprowadzaniu na rynek nowych i innowacyjnych preparatów. Nasze produkty OTC i dermokosmetyki mają silną pozycję rynkową w kategoriach: przeziębienie, dermatologia i pediatria. Teraz wchodzimy w segment preparatów do higieny intymnej, który idealnie wpisuje się w nasz model biznesu i jest bardzo dynamicznie rosnącym rynkiem _ - powiedział prezes spółki Łukasz Butruk.

Według danych IMS, w 2008 roku rynek produktów do higieny intymnej w Polsce był wart ponad 8,5 mln zł i wzrósł rok do roku o prawie 35 proc. W pierwszym kwartale tego roku dynamika wzrostu sprzedaży preparatów do higieny intymnej wyniosła ponad 12 proc..

Według IMS Data View w Polsce produkty do higieny intymnej występują w dwóch kategoriach: płyny i chusteczki, odpowiednio 91 proc. i 9 proc. rynku. Rynek płynów do higieny intymnej w 2008 roku był wart 7,7 mln zł, a rynek chusteczek 0,8 mln zł.

ZOBACZ TAKŻE:

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)