,,Chcemy rozwinąć Netię na sieci własnej. Idziemy w stronę pozytywnej zmiany na bazie internetowej. Odbywa się to zgodnie z planem i teraz jeszcze go wzmacniamy" - powiedział Dakowski podczas spotkania z dziennikarzami.
Zaznaczył, że modernizacja sieci na światłowodową jest priorytetem operatora i ma on już w zasięgu internetu z prędkością powyżej 100Mb ponad 1 mln mieszkań.
,,Filary strategii B2C to wzmocnienie marki, zaadresowanie właściwych segmentów i wprowadzana właśnie nowa oferta. Jesteśmy na tym samym budżecie marketingowym w ujęciu r/r, ale tym razem większość środków zainwestowana zostanie bezpośrednio na dużą, intensywną kampanię. Zwiększyliśmy budżet na działania internetowe do 40% całości. Chcemy docierać do jednej z interesujących nas grup potencjalnych klientów przez influenserów internetowych" - dodał szef B2C Netii.
Netia wprowadza nową ofertę, w której podstawowy pakiet - Internet 100 Mb/s z TV na Start (podstawowy pakiet 57 kanałów) jest w niezmiennej cenie 49,90 zł miesięcznie przez cały okres umowy, a nawet po zakończeniu kontraktu.
Dla klientów poszukujących bogatszej oferty programowej, dostępne są dwa dodatkowe warianty usługi telewizyjnej: TV Elastyczna, która pozwala na swobodne kształtowanie ramówki spośród ponad 200 kanałów w 20 pakietach tematycznych oraz TV Super (pakiet 157 kanałów, w tym 87 w HD). Oba warianty w pakiecie z internetem 100 Mb/s przez okres 6 miesięcy są w promocyjnej cenie 49,90 zł, a od 7 miesiąca, odpowiednio 69,90 i 99,90 zł miesięcznie.
Zakup któregoś z dwóch wyższych wariantów promocyjnych (TV Elastyczny lub TV Super) premiowany jest bezpłatną usługą mobilną.
Netia S.A. to operator telekomunikacyjny, dostawca usług telewizyjnych, internetu stacjonarnego oraz mobilnego, telefonii stacjonarnej, a także telefonii komórkowej. Spółka jest notowana na GPW od 2000 r.