"Powyżsi partnerzy zapewnią szeroką dostępność produktów Oppo w Polsce razem z głównym dystrybutorem marki, którym w listopadzie zostało AB" - czytamy w komunikacie.
Na mocy podpisanych dokumentów produkty Oppo będą dostępne dla szerokiego grona klientów w całej Polsce. Podpisanie umów dystrybucyjnych to kolejny krok w procesie intensywnych przygotowań do wejścia marki na polski rynek, które zaplanowano na pierwszą połowę 2019 roku, podano także.
"Cieszymy się z podpisanych umów, które w znaczącym stopniu rozszerzają grono oficjalnych dystrybutorów naszych produktów. Dzięki współpracy z NTT, ABC Data oraz TelForceOne. będziemy w stanie zapewnić dostępność telefonów i akcesoriów Oppo na terenie całego kraju" - powiedział Head of Sales polskiego oddziału marki Oppo Łukasz Łyżwa, cytowany w komunikacie.
Oppo jest czołowym producentem smartfonów, chętnie wybieranym przez miliony ludzi na całym świecie. Od ponad 10 lat firma skupia swoje działania na rozwijaniu przełomowych rozwiązań w dziedzinie fotografii mobilnej.