CCC planuje zwiększyć zysk netto w 2013 r. o ponad 40 proc., marża netto ma być na poziomie minimum 10 proc. - poinformowali na konferencji przedstawiciele spółki.
_ - Naszym celem na ten rok jest poprawa zysku netto o ponad 40 proc. _ - powiedział wiceprezes CCC Piotr Nowjalis.
_ - Zakładamy w tym roku minimum 10 proc. rentowności netto _ - dodał Dariusz Miłek, prezes spółki.
Po czterech kwartałach 2012 roku zysk netto grupy spadł do 118,05 mln zł z 122,77 mln zł, zysk operacyjny do 156,3 mln zł z 159,05 mln zł, a przychody wzrosły do 1,317 mld zł z 1,091 mld zł.
_ - W tym roku chcemy osiągnąć 1,7 mld zł przychodów. Planujemy wzrost powierzchni o około 60 tys. m kw. i otwarcie co najmniej 150 sklepów _ - powiedział na konferencji Dariusz Miłek, prezes CCC.
_ W planach ostrożnie przyjęliśmy, że marża brutto na sprzedaży będzie płaska rdr _ - dodał wiceprezes spółki Piotr Nowjalis..
Na koniec grudnia 2012 roku sieć sprzedaży grupy CCC obejmowała 709 placówek. Powierzchnia sprzedaży w placówkach własnych wzrosła o 24,7 proc. i wynosiła na koniec grudnia 188,9 tys. m kw. (w tym: 156,6 tys. m kw. w Polsce). Powierzchnia sprzedaży w placówkach franczyzowych spadła o 44,1 proc. i wynosiła na koniec 2012 roku 12,7 tys. m kw. (w tym 6,7 tys. m kw. w Polsce).
Porównaj na wykresach spółki i indeksy src="https://www.money.pl/u/money_chart/graphchart_ns.php?ds=1501052400&de=1501081260&sdx=0&i=&ty=1&ug=1&s%5B0%5D=WIG20&colors%5B0%5D=%230082ff&s%5B1%5D=WIG&colors%5B1%5D=%23e823ef&s%5B2%5D=mWIG40&colors%5B2%5D=%23ef2361&s%5B3%5D=sWIG80&colors%5B3%5D=%234dadff&fg=1&fr=1&w=600&h=300&cm=1&lp=1&rl=1"/>