Oglądalność kanału TVN w grupie wszyscy 4+ spadła w styczniu 2015 roku do 10,1 proc. z 11,3 proc. rok wcześniej - podał TVN na stronie internetowej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.
Udział Polsatu w grupie wszyscy 4+ w styczniu spadł do 11,3 proc. z 11,7 proc., udział TVP1 spadł do 13,1 proc. z 13,8 proc., a TVP2 do 9,6 proc. z 9,9 proc. W styczniu 2015 roku oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) spadła do 11,8 proc. z 12,1 proc. W przypadku Polsatu udział w grupie komercyjnej wzrósł do 13,4 proc. z 13,3 proc., TVP1 zmniejszył udział do 9,1 proc. z 10,0 proc., a udział TVP2 utrzymał się na poziomie 8,6 proc.
W grupie 16-49 miasta na pierwszym miejscu w styczniu udział TVN wzrósł do 13,6 proc., wobec 13,1 proc. rok wcześniej. Na drugim miejscu był Polsat, którego udział spadł do 11,3 proc. z 11,4 proc., na trzecim TVP1 z udziałem 9,1 proc. wobec 9,4 proc. Czwarte miejsce zajęła TVP2 z udziałem 8 proc. wobec 7,6 proc. przed rokiem.