Łączna oglądalność stacji z grupy TVN, liczona całodobowo, wyniosła w październiku 24,6% w stosunku do 23,5% przed rokiem.
W tzw. _ peak time _, czyli w godzinach 18:00-23:00, oglądalność stacji z grupy TVN wyniosła 26,8% wobec 25,4% we październiku 2007 r. Oglądalność sztandarowego kanału grupy - TVN - wyniosła w październiku 19,4% licząc całodobowo (wzrost o 1,9 pkt) a w _ peak time _ 22,5% (wzrost o 1,9 pkt).
Udział stacji z grupy TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) wzrósł we wrześniu o 2,0 pkt r/r do 26,2% licząc całodobowo. W _ peak time _ udział stacji TVN wzrósł o 2,2 pkt r/r do 27,7%.
Udział kanału TVN w grupie docelowej wyniósł całodobowo 20,9%, co oznacza wzrost o 2,7 pkt r/r, a w _ peak time _ wzrósł o 2,8 pkt r/r do 23,4%.
_ Tak rewelacyjne wyniki oglądalności w październiku 2008 są efektem doskonałej jesiennej oferty programowej kanału TVN, obejmującej wysokiej jakości lokalnie produkowane seriale i programy oraz doskonałe filmy zagraniczne. We wrześniu z sukcesem wystartował nasz nowy program rozrywkowy Mam talent! - polska wersja programu Got talent, który został bardzo dobrze przyjęty przez naszą widownię, przyciągając do 5,3 miliona widzów. Program rozrywkowy Taniec z gwiazdami przyciągał do 5,1 miliona widzów, pomimo że jest to już ósma edycja tego programu. Główny serwis informacyjny Fakty przyciągał do 5 miliona widzów a serial kryminalny W-11 Wydział Śledczy do 4,5 miliona widzów _ - czytamy w komunikacie TVN.
Udział kanału informacyjnego TVN 24 w jego grupie docelowej (mieszkańcy miast pow. 100 tys., pow. 25 lat o przychodach powyżej średniej) wyniósł w październiku 5,1% wobec 7,0% rok wcześniej. W _ peak time _ wynik wyniósł 3,9% wobec 5,2% w październiku 2007 r.