Oglądalność kanału telewizyjnego TVN w grupie docelowej w prime time wyniosła w czerwcu tego roku 24,9 proc. i była na zbliżonym poziomie wobec czerwca 2006 r., kiedy wynosiła 24,7 proc., informuje spółka.
W drugim kwartale 2007 r. oglądalność kanału TVN w grupie docelowej w prime time spadła do 26,5 proc. z 29,5 proc.
W czerwcu 2007 r. kanał informacyjny TVN 24 prawie podwoił swój całodobowy udział w grupie docelowej (wiek 25+, przychody powyżej średniej, miasta 100.000+), osiągając 6,2 proc. w porównaniu z 3,5 proc. w czerwcu 2006 r. W drugim kwartale TVN 24 też odnotował wzrost w tej grupie widowni, do 5,7 proc. z 3,6 proc.
W czerwcu 2007 r. ogólny udział w rynku wszystkich kanałów telewizyjnych Grupy TVN wzrósł do 20,9 proc. z 19 proc. w czerwcu 2006 r. (cała doba, 4+).
"Kanały telewizyjne Grupy TVN znacząco zwiększyły też ogólny udział w rynku w prime time - do 23,3 proc. z 20,9 proc. w analogicznym okresie 2006 r." - podał TVN w komunikacie.
Natomiast w drugim kwartale 2007 r. wszystkie kanały telewizyjne grupy TVN zwiększyły swój ogólny udział w rynku do 21,9 proc. z 20,4 proc. w analogicznym okresie 2006 r. W prime time ogólny udział w rynku wszystkich kanałów telewizyjnych grupy TVN wzrósł do 24,7 proc. z 23,6 proc. rok wcześniej.
Udział samego kanału TVN w ogólnej widowni wzrósł w czerwcu 2007 r. do 15,7 proc. z 15 proc. w czerwcu 2006 r. i stacja uplasowała się na czwartej pozycji, za Polsatem.
W drugim kwartale ogólny udział telewizji TVN w rynku wzrósł do 16,9 proc. z 16,6 proc., co dało stacji czwartą pozycję. Polsat zajął trzecią pozycję, a jego oglądalność wzrosła do 17,2 proc. z 16,5 proc. rok wcześniej.
Podane przez TVN dane odnoszą się do danych firmy AGB Nielsen Media Research.