"Zaangażowaliśmy się w pierwszą produkcję ze Studiem Miniatur Filmowych. Zobaczymy jak wyjdzie ta próba. Nie wykluczamy produkcji własnych treści, choć to raczej nie kwestia miesięcy. Na przyszłość myślę - że tak" - powiedział Ćwiek podczas konferencji prasowej.
"Obecnie skupiamy się na integracji CDA ze SmartTV, Androidem i iOS" - dodał.
Przedstawiciele spółki poinformowali także, że największa część środków pozyskanych podczas trwającej oferty akcji - blisko 4 mln zł - zostanie przeznaczona na zakup kontentu do CDA Premium, które obecnie ma ok. 80 tys. płatnych użytkowników i generuje ok. 3/4 przychodów spółki.
"Generalnie chcemy się skupić na rynku polskim. Każdy rynek jest specyficzny, wyjście na zagraniczne rynki nie jest takie proste. Chcemy być numerem 1 w Polsce. Na razie nie chcemy wychodzić za granicę" - powiedział także prezes.
Dodał, że potencjał by zwiększyć liczbę użytkowników w Polsce jest ogromny i przełoży się to na "bardzo pokaźny wzrost wyników w perspektywie kilku lat".
"Liczymy też na duży wzrost z przychodów z reklamy" - dodał.
Przedstawiciele spółki poinformowali także, że kolejnym krokiem dla spółki - po osiągnięciu odpowiedniej kapitalizacji - będzie przejście na rynek główny GPW w perspektywie kilku lat.
23 listopada spółka podała, że wyemituje maksymalnie 1 mln akcji zwykłych serii C przy cenie emisyjnej 5,5 zł za akcję i planuje debiut na NewConnect na początku 2018 r. Środki, które spółka chce w ten sposób pozyskać, będą przeznaczone na dalszy rozwój serwisu CDA.pl oraz płatnej usługi CDA Premium oferującej wysokiej jakości filmy pełnometrażowe i seriale.
CDA.pl należy do TOP 20 największych polskich domen - każdego miesiąca portal odwiedza około 7 mln osób czyli co czwarty polski internauta. W kategorii wideo CDA.pl jest liderem spośród rodzimych stron i drugim co do popularności serwisem po YouTube, podała spółka.