Orange Polska rozważa sprzedaż spółki outsourcingowej Contact Center. Oferty złożyli czołowi gracze z branży outsourcingu usług m.in. z Francji oraz z Polski - dowiedziała się nieoficjalnie agencja ISBnews.
Jak podaje Orange, Contact Center - zgodnie z nowo obraną strategią - koncentruje działalność na realizacji kampanii dla klientów spoza Orange Polska. Spółka specjalizuje się w usługach z zakresu sprzedaży, obsługi klienta, badań marketingowych, organizacji i obsługi konkursów oraz programów lojalnościowych, studia nagrań, doradztwa biznesowego oraz wirtualnego contact center. Dzięki rozbudowanej technologii i wieloletniemu doświadczeniu obsługa kontaktów przebiega poprzez wszystkie kanały komunikacji, m.in. takie jak telefon, internet, e-mail, SMS, IVR, fax, VoIP.
W ostatnich latach Orange Polska sprzedał Marketplanet oraz Wirtualną Polskę.
Orange Polska (dawniej TPSA i PTK Centertel) to wiodący dostawca usług telekomunikacyjnych w Polsce. Orange dostarcza m.in. usługi telefonii stacjonarnej, dostępu do internetu, telewizję oraz usługi transmisji głosu przez internet (VoIP), a także świadczy usługi telefonii komórkowej, w tym usługi trzeciej generacji w standardzie UMTS oraz usługi oparte na technologii CDMA.
Porównaj na wykresach spółki i indeksy src="http://www.money.pl/u/money_chart/graphchart_ns.php?ds=1398157412&de=1429715400&sdx=1&i=&ty=1&ug=1&s%5B0%5D=GPW&colors%5B0%5D=%231f5bac&fg=1&st=1&fr=1&w=640&h=250&cm=0&lp=1&rl=1"/>