Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

PCC Rokita chce rozwijać sprzedaż polioli i systemów poliuretanowych

0
Podziel się:
PCC Rokita chce rozwijać sprzedaż polioli i systemów poliuretanowych

PCC Rokita zamierza rozwijać polioli i systemów poliuretanowych, a także produktów pod marką własną Crossin Insulations. W listopadzie rozpocznie sprzedaż internetową, podała spółka.

"Zgodnie z przyjętą strategią spółka zamierza rozwinąć sprzedaż polioli i systemów poliuretanowych nie tylko na dotychczasowych rynkach europejskich ale również na wschodnich szybko rozwijających się rynkach Azji Południowo-Wschodniej, Indii i Chin, m. in. poprzez działalność utworzonej w Tajlandii spółki IRPC-PCC" - czytamy w raporcie kwartalnym.

Grupa rozpoczęła rozwój marki własnej izolacji poliuretanowych stosowanych do kompleksowego ocieplania budynków pod nazwą Crossin Insulations. Kluczowy surowiec dla tej grupy produktów stanowią specjalistyczne poliole.

"Grupa planuje rozwój marki Crossin Insulations na rynku polskim, jak i zagranicznym, głównie europejskim" - czytamy dalej.

Sprzedaż produktów spółki odbywać się będzie również poprzez internet.

"Grupa PCC Rokita zamierza rozpocząć sprzedaż internetową produktów, w tym spółek z całej Grupy PCC, poprzez dedykowaną witrynę internetową distripark.com. Poprzez distrpark.com będzie możliwy m.in. zakup produktów Kompleksu Chlorowego spółki (w tym sody kaustycznej) czy też produktów spółek siostrzanych w postaci chemii gospodarstwa domowego czy zapałek" - napisano także w raporcie.

Rozpoczęcie sprzedaży internetowej zaplanowane jest na połowę listopada br.

PCC Rokita zajmuje się produkcją i handlem produktami chemicznymi. Zakres produkowanych chemikaliów ma charakter zaopatrzeniowy dla najważniejszych branż przemysłu. Są nimi w głównej mierze przemysły: tworzyw sztucznych, chemii przemysłowej i gospodarczej, chłodniczy, farmaceutyczny, spożywczy, budowlany, samochodowy, tekstylny oraz górniczy. Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od czerwca 2014 r.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)