Zapisy na akcje serii H Variantu trwały od 28 do 29 czerwca. Inwestorzy objęli całą emisję 1,3 mln akcji, oferowanych po 10 zł za sztukę.
Celem emisji akcji serii H było pozyskanie środków na sfinansowanie inwestycji w zakresie produkcji i magazynowania oraz zwiększenie środków obrotowych.
Strategia Varianta zakłada rozszerzenie oferty o nowe produkty z zakresu chemii i akcesoriów samochodowych. Variant planuje również rozwój eksportu dzięki zbudowaniu sieci niezależnych dystrybutorów, w pierwszym etapie w Europie, a później na innych kontynentach.
Variant jest dystrybutorem m.in. obejm, opasek i mocowań metalowych, kosmetyków i chemii motoryzacyjnej oraz samochodowych środków eksploatacyjnych, klejów i uszczelniaczy dla motoryzacji i przemysłu, akcesoriów samochodowych oraz olejów i smarów.
W 2004 roku spółka zanotowała zysk netto 3,7 mln zł oraz zysk operacyjny 3,3 mln zł, przy przychodach ze sprzedaży 46,2 mln zł. W pierwszym kwartale tego roku przychody spółki wyniosły 10,4 mln zł, zysk operacyjny 1,5 mln zł, a zysk netto 1,3 mln zł.