"Nasze doświadczenia z dotychczasowej współpracy w zakresie dostarczania przesyłek eCommerce na teren 32 krajów europejskich wskazują, że obydwaj narodowi operatorzy są rzetelnymi partnerami i chcą systematycznego zwiększania wolumenów obsługiwanych przez Pocztę Polską" - powiedział wiceprezes Poczty Polskiej Wiesław Włodek, cytowany w komunikacie.
Poczta Polska zakłada, że dalsza współpraca z Pocztą Chińską, oprócz bezpośredniego zwiększania przychodów polskiego operatora wyznaczonego, może stać się istotnym elementem rozwoju systemu logistycznego oraz pozyskiwania know-how w relacjach z krajami azjatyckimi, które są potencjalnym obszarem coraz większej aktywności Poczty Polskiej.
Ekspansja zagraniczna Poczty Polskiej to jeden z trzech filarów strategii rozwoju na lata 2018-2022. Celem spółki jest koordynacja wymiany handlowej między Azją a Europą i stworzenie hubu logistycznego dla między innymi międzynarodowego eCommerce, przypomniano także.