Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Polman planuje publiczną emisję i debiut

0
Podziel się:

Polman SA zamierza z publicznej emisji akcji pozyskać do 3,2 mln zł, a następnie zadebiutować na rynku NewConnect

Polman planuje publiczną emisję i debiut
(PAP/ Leszek Szymański)

Polman SA, zajmujący się świadczeniem usług porządkowych i dystrybucją produktów czyszczących, zamierza z publicznej emisji akcji pozyskać do 3,2 mln zł, a następnie zadebiutować na rynku NewConnect.

W publicznej emisji akcji Polman oferuje do 1 mln akcji serii E. Cena emisyjna akcji została ustalona na 3,2 zł. Jeśli spółka sprzeda wszystkie oferowane akcje, to po emisji nowi akcjonariusze będą mieli 28,25 proc. kapitału i 19,84 proc. głosów na WZA.

Oferującym akcje jest BM DnB Nord.

Zapisy na akcje przyjmowane są od 5 do 14 grudnia.

"Środki z emisji chcemy przeznaczyć na zakup nowego sprzętu i wyposażenia do usług porządkowych i hydrodynamiki oraz na pozyskanie nowej kadry pracowniczej" - informuje prezes Przemysław Nowacki.

Polman specjalizuje się w sprzątaniu obiektów wielkopowierzchniowych, w tym terenów wewnętrznych i zewnętrznych. Do sprzątania firma używa importowanych i dystrybuowanych przez siebie maszyn, urządzeń i środków chemicznych.

Strategia Polmana zakłada poprawę dystrybucji, wejście w segment
pralniczy i produkcji chemii gospodarczej. Firma chce zacząć produkcję pod własną marką.

Polman planuje także dalszy rozwój dzięki przejęciom wyspecjalizowanych podmiotów.

W 2006 roku Polman miał 4,9 mln zł przychodów i 59 tys. zł zysku netto. Ostrożna prognoza spółki zakłada, że w 2007 roku osiągnie 5,95 mln zł przychodów i 0,45 mln zł zysku netto. Bardziej odważna prognoza zakłada, że w tym roku przychody spółki wyniosą 7,90 mln zł, a zysk netto 0,65 mln zł.

Do 2010 roku przychody Polmana mają wzrosnąć do 11,6 mln zł, a zysk netto do 1,21 mln zł (w wariancie ostrożnym) oraz odpowiednio do 13,7 mln zł i 2,6 mln zł (w wariancie bardziej optymistycznym).

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)