Getin Bank uruchamia pierwszy na rynku samoobsługowy oddział Getin Point. Dzięki temu rozwiązaniu klienci zyskują dostęp do oferty usług, dotychczas realizowanych wyłącznie w tradycyjnych placówkach bankowych lub bankowości elektronicznej.
Aktualizacja 15:52
W punktach Getin Point można m.in. założyć konto osobiste, wyrobić i od razu otrzymać kartę oraz wnioskować o nowy produkt bankowy. Pierwszy w pełni wyposażony samoobsługowy oddział Getin Banku został właśnie udostępniony w galerii handlowej Złote Tarasy w Warszawie.
Od czasu wprowadzenia na rynek rachunków Getin UP, klientom udostępniono m.in. nowoczesną bankowość mobilną, kartę z wyświetlaczem MasterCard Display oraz biometryczny system weryfikacji tożsamości Finger Vein. Samoobsługowe oddziały to kolejna innowacja.
_ - Uruchamiając pierwszy tego typu oddział Getin Banku nie rezygnujemy z tradycyjnych placówek, ale oferujemy alternatywne rozwiązanie, które umożliwia klientom samodzielne wykorzystanie funkcjonalności stacjonarnego oddziału _ – mówi Krzysztof Rosiński, Prezes Zarządu Getin Noble Bank.
_ - Koszt utrzymania takiej placówki jest 2-3 razy niższy niż tradycyjnej placówki _ - dodał.
Getin Noble Bank planuje do końca marca w ramach pilotażu uruchomić siedem samoobsługowych oddziałów bankowych Getin Point.
_ - Do końca marca chcemy uruchomić siedem takich placówek, które będą zlokalizowane w centrach handlowych _ - powiedział dziennikarzom Maciej Szczechura, członek zarządu banku. Poinformował, że bank szczególnie liczy na sprzedaż w tych oddziałach produktów depozytowych i kont osobistych.
_ _