Strata operacyjna wyniosła 58,58 mln zł wobec 4 mln zł straty rok wcześniej. Wynik EBITDA wyniósł -56,14 mln zł wobec -2,11 mln zł rok wcześniej.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 54,35 mln zł w 2017 r. wobec 56,48 mln zł rok wcześniej.
W ujęciu jednostkowym strata netto w 2017 r. wyniosła 63,18 mln zł wobec 4,01 mln zł straty rok wcześniej.
Pod koniec marca br. zarząd Próchnika złożył do Sądu Rejonowego dla m. st. Warszawy w Warszawie, X Wydziału Gospodarczego ds. Upadłościowych i Restrukturyzacyjnych wniosek o przeprowadzenie restrukturyzacji w postępowaniu sanacyjnym. Główne założenia restrukturyzacji to zbycie wszystkich składników majątku, które nie są bezpośrednio niezbędne do kontynuacji działalności, koncentracja na rozwoju marki Próchnik i sprzedaż marki Rage Age.
Próchnik jest spółką handlową z branży odzieżowej, zlecającą produkcję projektowanych przez siebie kolekcji firmom zewnętrznym. Specjalizuje się w produkcji odzieży męskiej. Spółka jest notowana na GPW od pierwszej sesji giełdowej (16 kwietnia 1991 r.).