Przewidywany przyrost w sprzedaży online w branży hotelarskiej w Polsce może przekroczyć w tym roku 20%, wynika z IV edycji raportu "Hotel Marketing & Technology Trends", przygotowywanej przez Profitroom przy współpracy z Deloitte.
"Podobnie jak w ostatnich 12 miesiącach, w 2017 roku wzrośnie sprzedaż usług hotelarskich przez internetowe kanały sprzedaży. Hotelarze w Polsce będą podejmować działania zmierzające do zwiększenia udziału w sprzedaży tzw. 'direct bookingu', czyli bezpośrednich rezerwacji przez stronę internetową obiektu" - czytamy w komunikacie poświęconym raportowi.
Tegoroczny raport wskazuje na 13 trendów z zakresu technologii, marketingu i sprzedaży, które będą miały bezpośredni wpływ na funkcjonowanie obiektów hotelarskich w 2017 roku. Wśród nich znajdziemy między innymi technologię VR, coraz bardziej popularny livestreaming czy istotne dla komunikacji marketingowej zastosowanie emocji w przekazach do konsumentów, podano także.
"Rynek jest dziś zdominowany przez urządzenia mobilne i aż 51% stron internetowych w 2016 roku zostało wyświetlonych na tabletach i smartfonach" - czytamy w materiale.
Tegoroczna publikacja "Hotel Marketing & Technology Trends" została wzbogacona o konkretne wskazówki wyjaśniające, w jaki sposób hotelarze mogą zastosować nadchodzące trendy w swoich obiektach, podano również.