Amrest, największa niezależna firma prowadząca restauracje w Europie Środkowo-Wschodniej, już drugi raz wydłuża termin podpisania kontraktu z Pizza Hut. Gra toczy się o wyłączność na korzystanie ze znaków towarowych jednej z najpopularniejszych sieci pizzerii.
AmRest Holdings podpisał kolejny, drugi aneks do wstępnego wiążącego porozumienia z Pizza Hut Europe Sarl - tym razem termin zawarcia umowy został przedłużony do 31 lipca - podała spółka w oficjalnym komunikacie. Pierwotnie termin mijał 30 czerwca. Następnie wydłużono go do piątku 15 lipca.
Umowa reguluje m.in. zasady franczyzy i rozwoju sieci na kolejne 10 lat. Jeśli do końca tego miesiąca nie uda się podpisać kontraktu, dotychczasowe uzgodnienia tracą ważność.
Umowa dotyczy działalności w: Polsce, Czechach, na Węgrzech, w Bułgarii, Serbii, Chorwacji, Słowacji i Słowenii.
"AmRest widzi duży potencjał do rozwoju marki Pizza Hut w Europie Środkowo-Wschodniej. Uzyskanie przywilejów master-franczyzobiorcy pozwoli spółce wzmocnić pozycję lidera rynku restauracyjnego w regionie i przyczyni się do kreowania wartości dodanej dla akcjonariuszy" - przekonywał zarząd jeszcze dwa miesiące temu.
AmRest Holdings jest największą, niezależną firmą prowadzącą sieci restauracji w Europie Środkowo-Wschodniej. Wśród zarządzanych marek, oprócz Pizza Hut, są: KFC, Burger King czy Starbucks.