"Przychody ze sprzedaży detalicznej w sklepach stacjonarnych za sierpień 2018 wyniosły ponad 325,6 mln zł (w tym 2 mln zł - eobuwie.pl S.A. i 42,7 mln zł Karl Vögele AG) i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 39%, narastająco za okres styczeń - sierpień wyniosły około 2 204,5 mln zł (w tym 13,5 mln zł - eobuwie.pl S.A. i 109,1 mln zł Karl Vögele AG) i były wyższe o 11% w stosunku do roku 2017" - czytamy w komunikacie.
Przychody w kanale internetowym za sierpień 2018 wyniosły 72,6 mln zł (w tym 1,3 mln zł Karl Vögele AG) i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 60%, narastająco za okres styczeń - sierpień wyniosły 560,7 mln zł (w tym 4,3 mln zł Karl Vögele AG) i były wyższe o 61% w stosunku do roku 2017, podano również.
Grupa CCC jest liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia i jednym z największych jego producentów w Polsce. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2004 roku.