Przychody CDRL - właściciela marki Cocodrillo - ze sprzedaży w polskich sklepach wzrosły w październiku br. o 21% r/r i wyniosły 14,68 mln zł, podała spółka. Narastająco od początku roku polskie sklepy Coccodrillo osiągnęły 114,34 mln zł przychodów, czyli 14% więcej niż rok wcześniej.
Polski kanał e-commerce wypracował w październiku 1,57 mln zł przychodów dla CDRL, co oznacza wzrost o 44% r/r, podano również.
Narastająco od początku roku przychody w tym kanale sprzedaży wyniosły 10,72 mln zł przychodów, czyli 82% więcej niż rok wcześniej.
Marka Coccodrillo jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach jak Chiny, Brazylia, czy Arabia Saudyjska. Na koniec czerwca miała 246 sklepów Coccodrillo w Polsce, o 12% więcej niż przed rokiem. Łączna powierzchnia polskich sklepów wynosiła 16 891 m2, co oznacza wzrost o 9% r/r. Liczba sklepów zagranicznych wzrosła o 36% w skali roku do 225. Łącznie CDRL miało 471 punktów sprzedaży na koniec I poł. 2016 r.
CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w październiku 2014 r.