Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Przychody CDRL w polskich sklepach wzrosły o 34% r/r do 12,43 mln zł we wrześniu

0
Podziel się:
Przychody CDRL w polskich sklepach wzrosły o 34% r/r do 12,43 mln zł we wrześniu

Przychody CDRL - właściciela marki Coccodrillo - ze sprzedaży w polskich sklepach wzrosły we wrześniu br. o 34% r/r i wyniosły 12,43 mln zł, podała spółka.

Polski kanał e-commerce wypracował we wrześniu 2,18 mln zł przychodów dla CDRL, co oznacza wzrost o 41% r/r, podano w komunikacie.

"Świetny wynik zanotowany we wrześniu to oczywiście efekt kilku czynników. Najważniejsze jest jednak, że nasza oferta jest dobrze przyjmowana przez naszych klientów - dzieci i rodziców" - powiedział prezes Marek Dworczak, cytowany w komunikacie.

W okresie styczeń-wrzesień bieżącego roku przychody polskich sklepów Coccodrillo wyniosły 106,67 mln zł, o 7% więcej r/r. Przychody wygenerowane w tym okresie przez polski kanał e-commerce to 11,51 mln zł wobec 9,16 mln zł rok wcześniej, podano także.

CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w październiku 2014 r.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)

© 2025 WIRTUALNA POLSKA MEDIA S.A.

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.
Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się tutaj.