Sprzedaż w polskim kanale e-commerce wzrosła w tym czasie aż o 113 proc. do 5,61 mln zł.
"W czerwcu przychody CDRL w polskich sklepach wyniosły 10,86 mln zł, co oznacza wzrost o 12 proc. rok do roku. Przychody polskiego sklepu internetowego wyniosły 0,91 mln zł, czyli były o 121 proc. wyższe niż przed rokiem" - czytamy w komunikacie.
- Osiągnięte wyniki są zgodne z naszymi oczekiwaniami. Coraz większą część naszych przychodów generujemy w internecie. Liczymy na dalszy rozwój kanału e-commerce, pracujemy m.in. nad kolejnymi wersjami językowymi naszego sklepu - skomentował wiceprezes Tomasz Przybyła, cytowany w komunikacie.
Marka Coccodrillo jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach jak Chiny, Brazylia, czy Arabia Saudyjska. Na koniec zeszłego roku sieć handlowa spółki liczyła 361 sklepów w krajach Unii Europejskiej i 86 placówek poza nią.
CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w październiku 2014 r.