"Nasza oferta została świetnie przyjęta przez naszych klientów. Efektem tego są bardzo dobre wyniki zanotowane w grudniu, we wszystkich kanałach sprzedaży. Pracujemy nad tym, aby także kolejne kolekcje Coccodrillo podobały się zarówno dzieciom jak i rodzicom" - powiedział prezes Marek Dworczak, cytowany w komunikacie.
W całym 2017 r. spółka zanotowała łącznie 147,08 mln zł przychodów z polskich sklepów, co stanowi wzrost o 7% r/r. Przychody polskiego kanału e-commerce zwiększyły się o 30% r/r i wyniosły 16,43 mln zł, podano także.
"W roku 2017 w skład handlowej grupy wchodziło 505 punktów handlowych. Oznacza to wzrost o 4% w stosunku do roku 2016. Z tego 249 placówek to sklepy w Polsce, 140 jest zlokalizowanych w innych państwach Unii Europejskiej a 116 - poza nią" - czytamy dalej.
W 2018 r. spółka planuje otwarcia sklepów za granicą i optymalizację krajowych punktów sprzedażowych, podsumowano.
CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo, która jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach, jak Chiny, Brazylia czy Arabia Saudyjska. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w październiku 2014 r.